středa 8. května 2013

Kakaové muffiny s ananasem




Hodnoty na 1 ks (35 g):

67 kcal (280,34 kJ)
Bílkoviny: 2,6 g
Sacharidy: 11,6 g
Tuky: 1,7 g


Ingredience:
  • 100 g celozrnné mouky
  • 100 ml mléka
  • 2 bílky
  • 1 žloutek
  • 2 lžíce holandského kakaa
  • 1 lžíce kokosu
  • 1 lžička skořice
  • 1 lžíce prášku do pečiva
  • 30 g sirupu z agáve
  • 150 g ananasu

Postup:
  1. Smícháme mouku, mléko, žloutek, kakao, kokos, skořici, prášek do pečiva a dosladíme sirupem.
  2. Z bílků ušleháme sníh, který přimícháme k těstu.
  3. Ananas si nakrájíme na malé kostičky a také ho přidáme do těsta.
  4. Těstem naplníme formičky na muffiny (neplníme celé, muffiny vyběhnou).
  5. Pečeme v rozehřáté troubě na 180 °C kolem 20 minut.





9 komentářů:

  1. Moc se ti povedly, šikula! Jen to vajíčko, dávej klidně celý, vždyť na něm není nic špatného :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, ale nějak jsem se naučila jíst žloutků málo. :D :)

      Vymazat
  2. Krasavci. :))
    A přesně, jak píše Martinka, celého vajíčka se vůbec neboj. ;)

    OdpovědětVymazat
  3. ananasové jsem ještě nejedla, musí být skvělé :)) vyzkouším!

    OdpovědětVymazat
  4. Už dlouho jsem neviděla lákavější recept a fotky. Okamžitě jdu přepisovat do svého "kuchařského sešitu" ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  5. S ananasem jsem je ještě nedělala, povedly se ti :)

    OdpovědětVymazat
  6. vypadá to vážně překrásně..:) už bych si taky mohla koupit ty formičky, hrozně mě muffiny lákají:D

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem vám strašně moc vděčná! :)
NA VŠECHNO ODPOVÍDÁM SEM - DO KOMENTÁŘŮ!